Wiper Sp. z o.o.

Fundusze UE

Konsumencki Lider Jakości

2025

Nowości

Wiper - Konsumencki Lider Jakości 2025

1. O programie i metodologii

Nagroda Konsumencki Lider Jakości 2025 to ogólnopolski program badawczy, w którym oceniane są marki i produkty w oparciu o opinie konsumentów oraz analizy rynkowe. W tegorocznej edycji badania udział wzięło ponad 15 000 respondentów, którzy głosowali w setkach kategorii produktowych, wskazując marki cechujące się najwyższą jakością i zaufaniem. Laureaci programu uzyskują prawo do posługiwania się złotym godłem promocyjnym oraz możliwość publikacji w dodatku Strefa Gospodarki (Dziennik Gazeta Prawna).

2. Sukces Wiper w 2025 roku

Z ogromną radością ogłaszamy, że marka Wiper zdobyła tytuł Konsumencki Lider Jakości 2025 w kategorii dopasowanej do naszych produktów. To wyróżnienie jest ważne tym bardziej, że zostało przyznane bezpośrednio przez konsumentów – osoby, które realnie korzystają z naszych rozwiązań i oceniają je pod kątem jakości, trwałości i funkcjonalności.

Dla marki Wiper to kolejny etap budowania zaufania i potwierdzenie, że nasze produkty spełniają najwyższe standardy. Tytuł ten jest także zobowiązaniem do dalszej pracy – utrzymania jakości, dalszego rozwoju i stałego wsłuchiwania się w głos użytkowników.

3. Co to oznacza dla naszych klientów?

  • Świadectwo zaufania – tytuł potwierdza, że wybierając Wiper, konsumenci wybierają firmę uznaną przez innych za lidera jakości.

  • Większa wiarygodność – posługiwanie się złotym godłem „Konsumencki Lider Jakości 2025” wzmacnia nasz wizerunek na rynku, w komunikacji z partnerami i klientami.

  • Motywacja do dalszego rozwoju – wyróżnienie inspiruje nas do jeszcze większego zaangażowania w jakość produktów, obsługę klienta, innowacje oraz doskonalenie procesów.

Dziękujemy wszystkim klientom za oddane głosy oraz za zaufanie – to właśnie Wy tworzycie wartość marki Wiper!